torsdag 9 april 2015

Tänka sig

Att inom en vecka så är jag här och gör ett nytt inlägg. Känner att jag börjar hitta tillbaka till min skapar glädje och har lyckas att göra ännu en Lo. Letade i mina gamla papper och valde att scrappa i grönt och orange som inte alls är mina favorit färger men ibland måste man ju utmana sig själv.

Så det blev en liten Lo på min fjäril Gabriella.


Sen har jag även börjat på ett svars brev till någon av mina Pocket letter pals. Men vem det blir återstår att se. Kommer lägga in en bild när det är färdigt.

I tisdags va vi och hälsa på vår blivande familjemedlem en hund valp som ska hetta Ceasar och han är en Rottweiler. Blev så kära så hade vi fått hade vi nog tagit med honom hem med en gång men det får vänta fem veckor till innan han är redo att lämna sin mamma och tio syskon.


Visst är han söt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar