lördag 4 april 2015

Glad Påsk

Oj vad tiden går fort hinner inte med i svängarna just nu känns det som men jag ska genast försöka ändra på detta.

Jag har just nu ett par nya hobbisar som jag gärna vill dela med mig om.
Den första är att vika böcker till olika mönster. Som ni kan se här nere på bild. Jag är inte skaparen av själva mönstret men fick äran att test vika det vilket är jätte roligt.

Sen det andra jag just nu håller på med är något som heter Pocket Letter Pals. Detta är en tjej över i Usa som kom på idén och nu är vi några här i Sverige som gör detta. Det är ett sätt att brevväxla fast i scrapping format. Kommer länka en video plus några av mina egna PLP. Så himla roligt alltså.



Framsida på ett PLP brev
Baksida på ett PLP brev

Sen har jag även lyckats att göra en Lo. Första på säkert två år. Ja så känns det iallafall. Jag bara måste lägga mer tid till mitt pysslande.

Jag lovar att försöka komma igång med lite mer inlägg men ibland springer tiden trots att man själv står still. Ha nu en underbar påsk och ta hand om varandra där ute så hörs vi snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar