tisdag 6 maj 2014

Lchf min resa till en bättre hälsa


Lchf
Nu har jag ätit enligt Lchf i snart fem månader. Under tiden har jag även slutat röka och det är en bra början. Jag har minskat från 88 kg till 81,5 kg. Jag har ståt stilla i vikten i ca två månader så nu måste något till för att vikten ska börja gå neråt igen. Så jag tar gärna emot idéer. Jag har tyvärr dålig lust att träna en massa. Men nu när vädret börjar bli bättre så tänkte jag börja gå promenader eller träna på min crosstrainer. På bilden ser ni en Lchf tårta utan mjöl eller socker. Stommen är vattenmelon, sedan vispad grädde och bär. Jordgubbarna fick jag sätta tandpetare i för de ville bara trilla av.
Den blev uppskattad av alla som va med på kalaset.
Ha nu en trevlig tisdag alla så ses vi i vimlet snart igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar