fredag 1 maj 2015

pysslat i veckan

Försöker göra det fint i min underbara Kikki-K filofax. Nästa vecka uppslag. Blir nog lite mer innan veckan tagit slut.

Min snälla mamma va på Gekås och köpt Washi tejp till mig. Älskar verkligen att få lite i gult och blått då jag inte hade det innan.

Doodlat lite i veckan denna blev en baksida på ett PLP och jag hoppas Marie som får den blir glad. Denna under vet jag inte vart jag ska göra av men troligtvis blir det någon som får den i ett PLP lite längre fram.

Ett helt underbart PLP brev jag fick igår. Så roligt att se att någon använder knappar fortfarande. Så detta kommer jag använda i ett framtida PLP brev.

Mitt PLP brev till Cina. Lite smått och gott som man kan använda i sina framtida PLP. Nu ska jag börja på två nya PLP brev. Så mer inlägg senare under helgen. Ha en underbar 1 maj alla fina där ute i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar